Marketing Manager

Marketing Manager

MM_2/2024

Dział Marketingu
Nasz klient to polska firma rodzinna, której misją jest dostarczanie człowiekowi spokoju ducha na lata, dzięki niezawodnym rozwiązaniom do domu i biznesu. Klient działa w branży grzewczej, produkuje i dostarcza grzejniki c.o., suszarki elektryczne i metalowe wyposażenie domu. Nasz klient zawsze stara się znaleźć balans pomiędzy inżynierskim podejściem do produktu i zhumanizowanym podejściem do relacji wewnątrz organizacji oraz względem partnerów handlowych. Aktualnie poszukujemy Marketing Managera, który posiada doświadczenie w zakresie marketingu B2B i/lub B2C oraz w odpowiedni sposób potrafi kierować zespołem i zarządzać projektami. Szczegóły oferty poniżej,

Marketing Manager

MM_2/2024

Opis oferty pracy

Nasz klient to polska firma rodzinna, której misją jest dostarczanie człowiekowi spokoju ducha na lata, dzięki niezawodnym rozwiązaniom do domu i biznesu. Klient działa w branży grzewczej, produkuje i dostarcza grzejniki c.o., suszarki elektryczne i metalowe wyposażenie domu. Nasz klient zawsze stara się znaleźć balans pomiędzy inżynierskim podejściem do produktu i zhumanizowanym podejściem do relacji wewnątrz organizacji oraz względem partnerów handlowych. Aktualnie poszukujemy Marketing Managera, który posiada doświadczenie w zakresie marketingu B2B i/lub B2C oraz w odpowiedni sposób potrafi kierować zespołem i zarządzać projektami. Szczegóły oferty poniżej,

Cel stanowiska

Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla portfolio produktowego firmy
Data publikacji ogłoszenia
2024-02-22
Nazwa stanowiska
Marketing Manager
Dział
Marketingu
Raportuje do
Dyrektora Działu Rozwoju i Zarządzania Produktem
Podległy zespół
Dwie osoby w zespole: Trade Marketing Manager i Content Manager
Lokalizacja
Kujawsko-Pomorskie
Kraj
Polska

Główny zakres odpowiedzialności

Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności

Poziom realizacji projektów marketingowych

Wykształcenie

Niezbędne

Wyższe magisterskie

Pożądane

Marketing, Digital Marketing, Zarzadzanie, Ekonomia

Doświadczenie zawodowe

Niezbędne

Doświadczenie w pracy w marketingu B2B i/lub B2C, przynajmniej 2 lata w roli managera

Pożądane

Doświadczenie i umiejętności Project Managementowe z obszaru produkcji treści, materiałów szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych dla docelowych odbiorców (w tym na rynki zagraniczne)

Inne umiejętności

Niezbędne

Doświadczenie we współpracy z zewnętrzymi agencjami mediowymi i reklamowymi

Pożądane

Doświadczenie w pracy w systemie Google Ads, Meta, LinkedinAds lub umiejętność rozliczania efektywności działań realizowanych przez agencję 

Kompetencje

  • znajomość systemów typu Marketing Automation dobry
  • samodzielność i proaktywność w realizacji zadań, podejmowaniu decyzji i proponowaniu rozwiązań dobry
  • otwartość i chęć doskonalenia umiejętności swoich i innych członków zespołu doskonały
  • empatia marketingowa (umiejętność patrzenia z perspektywy grupy docelowej) doskonały
  • umiejętnosć nawiązywania kontaktów i umiejętność komunikacji interpersonalnej doskonały
  • brak
  • brak
  • brak
  • brak
  • brak

Warunki zatrudnienia

  • umowa o pracę tak, praca na pełen etat – na umowę o pracę lub B2B
  • narzędzia pracy
  • tak, niezbędne do komfortowego wykonywania pracy tak, telefon, komputer
  • system premiowy tak, bazujący na roczych efektach pracy w oparciu o ustalone plany roczne

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem 

Marketing Manager

prosimy o przesłanie życiorysu
wraz z listem motywacyjnym z zaznaczeniem numeru referencyjnego, na adres:

lub prosimy o aplikowanie poprzez formularz: